fredag 17. januar 2014

HEIA NORGE!!

Da er det like før det braker løst med vinter-OL i Sotsji, og her hjemme sitter jeg klar med mine splitter nye Heia Norge-votter, for å heie frem våre nasjonale skihelter. Håper de får noen flotte dager, med edle medaljer om halsen :) Vottene er jo dessuten tidløse, så disse kan man fint ta frem under både EM, VM og ja, alle andre aktuelle arrangement.

Vottene har jeg strikket i Mor Aase 100% ull, men man kan fint bruke et annet garn med samme strikkefasthet. 

Mønster på vottene finner du HER



6 kommentarer:

  1. Kanskje jeg skulle prøve meg på disse? De var i alle fall kjempekule! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Irene :) De er enkle å strikke, så det er bare å kaste seg i det :D

      Slett
  2. Så mange fine votter! Takk for at du deler oppskrift :-)

    SvarSlett

Hjertevarmt sjal...

Et sjal med hjerter til å varme seg med utover høsten og vinteren.  Mitt sjal er strikket  Kauni  effektgarn farge EU, men man kan fint st...