torsdag 27. november 2014

Votter med ekorn :)

Da var jeg endelig ferdig med votter med ekorn på.
Siden det allerede finnes andre ekornvotter, har jeg kalt mine for "Høst".
 
Disse har jeg brygga på ganske lenge, så det er godt å endelig si at de er ferdige! 
Vottene er strikket i Kauni, farge EFL og hvit AA. 
Dette er det 3.paret jeg strikker av disse 2 nøstene jeg kjøpte for en tid siden. 
Har enda garn igjen til sikkert 2 par votter til. 
Brukte 60 gram på dette paret, så de er lette og gode.

Mønster på vottene finner du her

Mønsteret er strikket speilvendt på ene votten, 
slik at begge ekornene ser samme vei når vottene er på :)

8-bladsrose inni hånden :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I julegryteklutmodus...

Her produseres det til husflidslagets julemesse. Må jo ha litt nytt å by på, er jo litt moro å ha noe som ikke alle andre har 😊 Planen v...