lørdag 3. januar 2015

Granskog

Inspirert av juletreet, vinter og snø + en rest med kaunigarn, måtte det bli votter med grantre på :D 
Vanligvis når jeg strikker votter i kauni vasker jeg de på 30' ullprogram, men disse ble litt små så jeg tok ingen sjanser og vasket dem derfor bare på kaldt ullprogram. Passer perfekt til ei nett lita damehånd, men til mine store klubber burde jeg sikkert brukt et annet garn. Men nå hadde nå jeg veldig lyst til å strikke de i kauni, så pytt pytt! 
Syns mønsteret ble litt morsomt jeg, ser nesten litt ut som om masse juletre på snødekt skogbunn.

Mønster på disse vottene finnes her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I julegryteklutmodus...

Her produseres det til husflidslagets julemesse. Må jo ha litt nytt å by på, er jo litt moro å ha noe som ikke alle andre har 😊 Planen v...