onsdag 21. september 2016

Hjerter på snor...

Et julehjertelig sett med sokker og votter. Disse er strikket i nydelige myke Sterk fra Du store Alpakka. Har man liten hånd (XS), blir vottene strikket i sterk på pinne 3 helt perfekt i det minste mønsteret. 
Oppskriften er inkludert vottemønster fra S-XL, og sokkemønster.
Perfekt som julegave, eller til eget bruk. 
De kan fint strikkes i andre farger, så blir de anvendelig både høst og vinter.

Oppskriften på disse finner du HER

Hjerter på snor, votter 

Hjerter på snor, sokker

6 kommentarer:

  1. Hadde jeg bare ikke vært så utålmodig... Jaja, neste jul! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse er superenkle å strikke, du rekker det fint👍😊

      Slett
    2. Jaja, men nå har jeg begynt på de andre vi fant, og det får holde med ett par per år. Men da vet jeg hva de skal få neste år... 😉

      Slett
    3. Det var det som ga meg ideen til disse... ;)

      Slett
  2. De blir lagt på ønskelista :) Koselige votter og sokker!

    SvarSlett

Hjertevarmt sjal...

Et sjal med hjerter til å varme seg med utover høsten og vinteren.  Mitt sjal er strikket  Kauni  effektgarn farge EU, men man kan fint st...