fredag 18. november 2016

Hjertelige votter...

Julen nærmer seg med stormskritt, og da popper det hjerter opp over alt... også i votter.

Disse dukket plutselig opp på bursdagen min, som var for noen dager siden. Sikkert fordi jeg fikk så mange hjertelige gode ønsker i anledning dagen, noe som jeg satte umåtelig stor pris på! Alltid hyggelig med litt god oppmerksomhet. 

Vottene er strikket i PT5, men man kan fint bruke et helt annet garn. Mine ble hvit og julerød, men disse passer i hvilken som helst farge man måtte ønske/like.
TIPS: Går man opp et halvt pinnenr., kan man bruke Tove, Kauni eller lignende garn, og tove vottene etterpå. Da blir det myke og gode votter til kalde dager. 

Mønster til disse vottene, finner man HER

Hjertelige votter

2 kommentarer:

  1. Skikkelig fine votter! Disse fikk jeg lyst til å strikke, men nå går det i luer til julemarkedet neste lørdag.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det får bli til neste års julemarked heller😊 Votter pleier å være populært på marked. Lykke til 👍

      God helg til deg også

      Slett

I'm in løv....

Var å besøkte mamma på sykehjemmet litt tidligere i høst, og da kom hun med ønske om nye nattsokker, da de hun hadde var helt utslitte.  ...